SEO je kratica za search engine optimization, kar bi v slovenščini pomenilo optimizacija za spletne iskalnike. Seo je proces, ki ga uporabljamo za objavljanje na spletnih straneh. Cilj seo optimizacije je, da spletna stran postane bolj prepoznavna in s tem bolj obiskana, posledično pa se poveča tudi njen promet. Stran, ki je dobro podprta s seo optimizacijo, se prikazuje in uvršča na višja mesta v iskalniku Google in drugih. Na tak način strani pridobivajo vse več bralcev oziroma uporabnikov.
Kdor se ukvarja s pisanjem seo besedil, mora imeti čut za pisanje besedil. Članki morajo biti zanimivi in prijetni za branje. V seo članku so vedno umeščene ključne besede. Gre za iskalne fraze, po katerih uporabniki iščejo storitev ali izdelek oziroma nekaj povsem drugega na spletu. Pomembno je, da so članki dobri: ustvarjalni in hkrati informativni. V vsakem članku je dobro podati drugačen zorni kot na neko temo in bralca pritegniti že v samem startu. Cilj je, da bralec v celoti prebere naš seo članek. Dobro je, če je njegova vsebina koristna in informativna, lahko je celo zabavna.
Preden začnemo pisati seo besedilo, si moramo priti na jasno, katere ključne besede in fraze moramo uporabljati v članku. Ključne besede oziroma fraze so izjemnega pomena tudi za urednika in razvijalca spletne strani, ki jih morajo vključiti v metapodatke na spletni strani, ki predstavlja tudi del HTML-kode. Kaj se na Googlu zgodi s posameznimi ključnimi besedami oziroma kako jih ta brskalnik dojema? Zaznajo jih Googlovi pajki – gre za skripte, ki pridejo z Googla na vsako spletno stran. Pajki med plazenjem po straneh pregledujejo njihovo vsebino in kako kakovostna je.
Pajki bodo zaznali pogostost uporabljenih ključnih besed in fraz v vsebini. Zaznali bodo, ali stran slovnično pravilno zapisana ali ne. Analizirajo tudi, katero vrsto hiperpovezav, tako vhodnih kot izhodnih, vsebuje stran.
Pri pisanju seo besedil se je torej dobro držati pravila, da so članki napisani slovnično korektno in ne vsebujejo napak. Članki morajo imeti naslov, ki določa njihovo temo. V njem morajo biti uporabljene najpomembnejše ključne besede in fraze. Najbolje je, da jih najdemo v prvem stavku ali odstavku.
Gostota ključnih besed v seo članku ne sme biti prevelika. Po članku morajo biti razporejene tako, da delujejo čim bolj organsko oziroma naravno. Naravni ritem gostote ključnih besed je od enega do treh procentov ključnih besed na članek.
Ključne besede so lahko oblikovane poševno ali krepko, dodane morajo biti tudi hiperpovezave do drugih spletnih strani, pomembnih za našo temo. Strani, do katerih povezujemo našo spletno stran, naj bodo kvalitetne, naj nimajo napak. Skratka, biti morajo pristne, njihova navigacija pa enostavna.
Ko napišete seo članek, z drugih relevantnih strani nanj navežite hiperpovezave – to lahko storite že z objavo na socialnem omrežju. Če vašo objavo delijo tudi vaši prijatelji, toliko bolje.