V današnjem času vsako podjetje ubira svojo poslovno pot in svojo podjetniško filozofijo, ki ji nujno sledi tudi strategija za marketing. Če se filozofija oziroma teorija ne ujema s strategijo oziroma prakso, pa se znajo pojaviti težave. Primer tega je podjetje, ki se ne oglašuje na pravilen način. Če vaša poslovna filozofija poudarja aktivnost, uspešnost in ambicioznost, je nujno, da so tudi vaši oglasi enako dinamični. V tem primeru je denimo dobro tudi, da svojo znamko povežete s kakšnim športnim dogodkom, saj je ravno šport tisti, ki pooseblja vaše vrednote oziroma filozofijo, kar bo na čustveni in podzavestni ravni prepoznala tudi vaša ciljna skupina.
Marketing je lahko zelo kompleksen, presenetljivo pa so najboljše marketinške rešitve tudi najbolj preproste. Vendar pa za še tako preprostim in enostavnim (a izjemno učinkovitim) rezultatom stojijo dolge in trde ure truda, znoja, analiz, poskusov, vzponov in padcev. Res pa je, da se genialna ideja običajno utrne kot inspiracijski utrinek in se nato izkaže za prebojno. Vendar se genij ne rodi, vsak genij se ustvari, le da nekaterim to uspe prej, drugim pa kasneje. Za vsako genialnostjo stoji kup znanja, razmišljanja, analiziranja in intuicije – nekateri imajo za to preprosto naravni dar in hitreje postanejo inovatorji in »genialci«, spet drugi pa potrebujejo nekoliko dalj časa.
Kaj je še potrebno za genialen marketing? Vsekakor gledanje z drugačnega zornega kota, razmišljanje iz škatle, na drugačen način kot ostalih devetindevetdeset odstotkov ljudi v tej branži. Prav zato vam svetujemo, da se v svojem podjetju orientirate na sodelovanje z agencijo za marketing, v kateri so sposobni tovrstnega razmišljanja. Seveda pa je zelo pomembno tudi, da znajo ideje prestaviti v prakso in jih uspešno in dovršeno realizirati. Ideje so seveda pomembne, enako pa je pomembna tudi njihova izvedba, zato se pred vsakim marketing sodelovanjem dobro pozanimajte o podjetju, ki mu nameravate zaupati ta pomemben aspekt vašega uspeha, obstoja in prihodnosti.